SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Frączek associate creative directorem w Saatchi & Saatchi IS

Marta Frączek, poprzednio pełniąca funkcję senior copywritera, awansowała w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi IS na stanowisko associate creative directora.

Marta Frączek Article

Nową funkcję Frączek obejmie z początkiem nadchodzącego roku. Jej nowe kompetencje obejmą kreatywne prowadzenie klientów agencji oraz zarządzanie i rozwój podległych jej teamów kreatywnych. Raportować będzie bezpośrednio do Kamila Majewskiego, creative directora w Saatchi & Saatchi IS.

Marta Frączek z branżą reklamową związana jest od 2008 roku, a z Saatchi & Saatchi IS od 5 lat. Jako członek teamów kreatywnych współtworzyła zintegrowane kampanie reklamowe dla takich klientów jak Carrefour, Milka, Alivia, Gillette Venus, Old Spice, Microsoft, BPH czy Somersby.

Jest także członkiem zarządu KTR i należy do kapituły Papaya Young Directors. Pisze też scenariusze do krótkich form filmowych. W 2016 roku dostała nagrodę Polskiej Akademii Fonograficznej Fryderyk za teledysk roku, a w br. zdobyła nominację.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Frączek associate creative directorem w Saatchi & Saatchi IS

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kasia KR
Brawa! :)
8 8
odpowiedź
User
Richard
Cały jestem z gratulacji - super!!!
8 8
odpowiedź
User
stary zgorzkniały
z konkursów young creatives na wice dyrektora. młodość rządzi, robić reklamy nauczy się od podwładnych :)
9 9
odpowiedź
User
młoda
taka zdolna! gratulacje!
8 8
odpowiedź