SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Group One uruchamia Labcon, na czele Marta Łysiak

W strukturze Group One, struktury do której należą agencja Change Communication i dom mediowy Value Media utworzono Labcon. Spółkę, która zajmie się tworzeniem kontentu i zarządzaniem nim. Na jej czele stoi Marta Łysiak.

Marta Łysiak Article

Labcon ma oferować kompleksowy consulting, strategię i realizację planu mediowego. Spółka zajmie się tworzeniem kontentu i zarządzaniem nim. Firma zapowiada, że postawi na najnowsze technologie takie jak np. face recognition i zaawansowaną analitykę od badania insightów, przez dystrybucję contentu, po scheduling, czyli dostosowywanie formatów i częstotliwości w zestawieniu z potrzebami grup docelowych. Labcon ma też oferować jakościowy, a nie zasięgowy dobór influencerów.

Na czele spółki Labcon stanęła Marta Łysiak, która dołączyła do Value Media w marcu tego roku. Od 2008 roku była związana z Google, przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję CEE strategic partner managera w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii współpracowała z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana w projekty m.in. dla Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC, Tymbark.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Group One uruchamia Labcon, na czele Marta Łysiak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing