SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Martyna Adamczyk kierownikiem działu call centre w Provident Polska

Martyna Adamczyk objęła stanowisko kierownika działu call centre w Provident Polska. Jest odpowiedzialna za zarządzanie infrastrukturą działu kontaktów z klientami oraz zespołami konsultantów, reklamacji, wsparcia obsługi roszczeń ubezpieczeniowych i telemarketingu.

Adamczyk będzie w Provident Polska zarządzać 140-osobowym zespołem konsultantów w instytucji finansowej, która dziennie za pośrednictwem infolinii obsługuje 6500 kontaktów.

Od początku kariery zawodowej Adamczyk związana jest z firmami świadczącymi usługi call centre i działami obsługi klienta. Jest menedżerem z dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu relacjami z klientami. Poprzednio pełniła funkcję dyrektora zarządzającego w pionie operacji w firmie obsługującej infolinie w Polsce - platformie call centre Internet Group. Dotychczas pracowała dla 150 klientów.

Adamczyk ukończyła zarządzanie na Wydziale Ekonomii Akademii Podlaskiej w Siedlcach. W wolnym czasie lubi grać w brydża. Jej hobby to również taniec ludowy.

Dołącz do dyskusji: Martyna Adamczyk kierownikiem działu call centre w Provident Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
tacy uczciwi a wziolem pozyczke w providencie a pani ktorej place raty choc place reguralnie wciaz nalicza mi glupie kary finansowe Bojszowy
odpowiedź