Martyna Dziubek nową szefową marketingu Yope

Martyna Dziubek dołącza do zespołu marki kosmetycznej Yope jako head of marketing & NPD. Wcześniej pracowała dla m.in. L’Oréal, The Body Shop International oraz Nivea.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Martyna Dziubek nową szefową marketingu Yope
Martyna Dziubek

Martyna Dziubek jako szefowa marketingu Yope ma wzmocnić siłę marki i jej społeczności na rynku oraz zwiększyć jej obecność na rynkach międzynarodowych – podano w komunikacie. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/yope-euvic-360-e-com ##

Nowa szefowa marketingu Yope

Martyna Dziubek jest ekspertką w budowaniu biznesu marek beauty i komunikacji marketingowej z ponad 11-letnim stażem. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak: L’Oréal, The Body Shop International (globalne HQ), Nivea.

Przez ostatnie 7 lat odpowiadała za rozwój marki makijażowej NYX Professional Makeup  w Polsce oraz krajach bałtyckich. W ostatnim roku skupiła się również na rozwoju parasolowych innowacyjnych projektów w ramach struktur L’Oréal CPD jako Head of CE Innovations. Wcześniej zdobywała doświadczenie pracując dla globalnych marek w Polsce, jak Garnier i Nivea, oraz w globalnych strukturach The Body Shop International.

- Martyna jest bardzo doświadczoną, przedsiębiorczą i energiczną marketerką pełną pasji. Prywatnie uwielbia markę YOPE i chce, aby stała się ona marką numer 1 w sercach jak największej liczby konsumentów. Jestem przekonana, że wraz z przyjściem Martyny rozpoczynamy nowy, jeszcze lepszy i pełen sukcesów rozdział - mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, prezeska Yope.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?
Materiał reklamowy

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią