SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mastercook: grzanie zimne w dotyku

Rusza kolejny etap kampanii telewizyjnej promującej płytyindukcyjne Mastercook. Prowadzona pod hasłem: "Grzanie zimne wdotyku" promocja ma wzmocnić wizerunek firmy jako światowego lideraw technologii indukcji.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe (15- i8-sekundowy), które w prosty sposób przedstawiają zalety płytindukcyjnych marki Mastercook. Wykorzystanie w filmie "ciepłych"motywów ludzkich oraz otwartej formuły zakończenia sprawia, że jeston atrakcyjny w swoim przekazie i łatwo zapada w pamięciodbiorcy.

Autorem reklamy jest agencja Adwertajzing, a producentem DomProdukcyjny Tandem Taren-To. Media zaplanował dom mediowy MPG MediaPlanning. Kampanię rozpoczną działania sponsoringowe w stacjach TVN(przy programie "Dzień Dobry TVN"), TVN24 oraz TVN Meteo (przyPrognozie Pogody).

Dołącz do dyskusji: Mastercook: grzanie zimne w dotyku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl