Match Group jest operatorem kilku internetowych platform randkowych, wśród których są Tinder, OkCupid, PlentyOfFish i Match.com.
W I kwartale 2019 r. Match Group zanotowała przychody w wysokości ponad 464,6 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 14 proc. Z kolei zysk netto w skali roku zwiększył się o 23 proc. przekraczając poziom 123 mln dol.

W raportowanym okresie liczba użytkowników Tindera, najbardziej znanej aplikacji w portfolio Match Group wzrosła o 384 tys. Obecnie z platformy tej korzysta na całym świecie 4,7 mln internautów.
Liczba subskrybentów wszystkich aplikacji prowadzonych przez Match Group przekracza obecnie 8,6 mln, w skali roku zwiększyła się ona o 16 proc. Najbardziej dynamiczny wzrost użytkowników (o 23 proc.) zanotowano na rynkach międzynarodowych, zaś o 10 proc. wzrosła liczba osób korzystających z aplikacji Match Group na obszarze Ameryki Północnej.

W 2018 r. Match Group zanotowała 1,73 mld dol. przychodów, a zysk operacyjny skoczył o 32 proc. W całym roku Tinder wypracował 805 mln dolarów przychodu.










