Matrix Rewolucje w kinach - Rewolucja w CAM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kolejna część Matrixa nadchodzi, a wraz z nią rewolucyjna kampania promocyjna. W końcu październiku br. ruszyła kampania reklamowa filmu na autobusach przygotowana przez CAM - City Ambient Media dla Warner Bros. Pictures.

Wszystko co ma początek, ma też koniec. Po pierwszej i drugiej części Matrixa do kin wchodzi trzecia część tyrologii, a wraz z nią w miasto wkracza nowatorska kampania autobusowa. Po warszawskich ulicach będą jeździły CAM-busy z reklamą całopojazdową typu Wrap up. Jest to rewolucja jeśli chodzi o format. Autobusy jeżdżące po mieście będą całkowicie oklejone (cała możliwa powierzchnia będzie wykorzystana - co pozwoli zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy - autobusów miejskich). Adaptację projektu graficznego reklamy CAM-busów przygotował CAM

Całkowicie opakowany autobus zdecydowanie wyróżnia się na ulicach. Format Wrap up umożliwia bardzo dobrą widoczność reklamy z daleka i pod różnymi kątami. Format ten zapewnia także długi czas ekspozycji dla kierowców i ich pasażerów, osób na przystankach, przejściach i światłach. Przygotowanie reklamy w formacie Wrap up wymaga precyzji i doświadczenia w projektowaniu, bowiem konieczne jest dopasowanie projektu do nośnika i jego charakteru. Format wrap up możliwy jest do zastosowania tylko na niektórych autobusach ze względu na ograniczenia prawne.

CAM - City Ambient Media to firma zajmująca się przygotowaniem i realizacją kampanii reklamowych na autobusach. CAM należy do grupy reklamowej Goldfinger, powstała w roku 2002 w odpowiedzi na zmianę przepisów o zamieszczaniu reklam na autobusach. Jako pierwsza zaproponowała format Full Back i jednoczesne wykorzystanie kilku powierzchni autobusu do ekspozycji reklamy jednego produktu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?