mBank włącza się w Finał WOŚP. Jest specjalna karta, aplikacja i mKioski do wpłat

Najbliższy, 29 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ponownie wesprze mBank. Można już zamawiać okolicznościowe karty płatnicze, zaprojektowane przez Jurka Owsiaka, przed Wigilią zaś ruszy akcja, w ramach której bank dokładać się będzie do wpłat klientów na rzecz WOŚP.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

mBank od 2017 roku jest głównym partnerem Fundacji, która 10 stycznia 2021 roku grać będzie kolejny raz – tym razem po to, by zbierać pieniądze dla dziecięcej laryngologii. Bank z tej okazji przygotował okolicznościową kartę Mastercard, której wizerunek (jak co roku) zaprojektował Jurek Owsiak. Można ją zamawiać od 14 grudnia bezpłatnie w aplikacji mobilnej, serwisie transakcyjnym i stronie www.mBank.pl. Pula kart z limitowanej edycji to 30 000 szt.

grafika

 

22 grudnia wypatruje też akcja, w ramach której mBank do każdej z pierwszych 100 wpłat danego dnia dopłaci 1000 zł. Akcja potrwa do finału. Dzięki niej łącznie bank może przekazać na rzecz WOŚP 2 mln zł. Przygotowano także ułatwienia, dzięki którym będzie można wygodnie wesprzeć cel 29. Finału. W aplikacji mobilnej mBanku na Android oraz na iOs (to nowość), pojawi się specjalne serce do szybkich wpłat. Zaś w placówkach i mKioskach w całej Polsce staną terminale, dzięki którym pieniądze będzie można wpłacić kartą. Jak co roku, pracownicy mBanku będą też przyjmować i liczyć pieniądze ze sztabów, a także rozliczą finał akcji. Kolejne atrakcje bank zapowie w styczniu.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?