Dumny tata promuje „konto, które samo oszczędza” w mBanku (wideo)

mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową kont dla klientów indywidualnych. W reklamach rachunek jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”. Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają firmy Grey Group Poland, VML Poland i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dumny tata promuje „konto, które samo oszczędza” w mBanku (wideo)

W spocie mężczyzna podziwiający swoją niedawno urodzoną córkę rozmawia ze swoim alter ego z odległej przyszłości, które przekonuje go, że warto oszczędzać nawet niewielkie kwoty, także z myślą o swoich dzieciach. Rachunek dla klientów indywidualnych w mBanku jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”, zapewniając inteligentne usługi z zakresów kredytów i oszczędności.

Jest to kolejna reklama mBanku z cyklu „Bądź bogatszy o…”. We wcześniejszych występował m.in. mężczyzna ze swoim kilkuletnim synem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mbank-nowy-wyglad-serwisu-transakcyjnego-opinie,7171449582954625a ##

 

Aktywności reklamowe mBanku obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencje Grey Group Poland i VML Poland (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska