Meble Tylko reklamują się w niemieckiej telewizji

Polska marka mebli Tylko po raz pierwszy komunikuje swoje rozwiązania spotem telewizyjnym, stworzonym we współpracy z agencją Pomysły. Film będzie emitowany w Niemczech, na największym dla producenta rynku w Europie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Meble Tylko reklamują się w niemieckiej telewizji

Spot opowiada historię astronauty, który po powrocie do domu potrzebuje miejsca na swoje kosmiczne pamiątki: niepasujący do regularnej półki hełm oraz… jeszcze coś. Dzięki temu, że regały Tylko można zaprojektować z dokładnością co do centymetra, bohater tworzy idealnie dopasowany mebel.

- Chcemy zdecydowanie rozwijać naszą obecność na głównych rynkach Europy. Wiemy, że nasza obietnica magicznie łatwo personalizowanych mebli wysokiej jakości jest bardzo dobrze odbierana przez europejskich konsumentów. Zdecydowaliśmy się na koncepcję która jednocześnie przedstawia nas masowemu odbiorcy jako nowoczesne, unikalne rozwiązanie które dopasuje się do ich indywidualnych potrzeb a jednocześnie, co kluczowe dla firmy D2C, będzie budowała ruch na stronie. Koncept zaproponowany przez agencję Pomysły spełniał świetnie obydwa założenia - tłumaczy założenia kampanii Jakub Eichelberger, head of brand marketing marki Tylko.

Za koncepcję kreatywną filmu odpowiada agencja Pomysły, a produkcję Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Rio de Post, dźwiękiem Juice. Reżyserem spotu jest Krzysztof Grajper.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska