SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Expert wprowadza własny program afiliacyjny

Sieć elektromarketów Media Expert (TERG) uruchamia program afiliacyjny, w którym każdy może zostać partnerem i zarabiać na polecaniu produktów z oferty sklepu. Program partnerski oferuje uczestnikom prowizje w zamian za rekomendacje na blogach, kanałach social media, stronach internetowych oraz za bezpośrednie polecenia zakończone sprzedażą.

Article

Wydawcą w programie partnerskim Media Expert może być każda pełnoletnia osoba, w tym właściciele stron internetowych, blogów, kanałów YouTube i profili na platformach społecznościowych. Polecanie produktów jest także realizowane w ramach zamkniętych społeczności, które często doradzają sobie w wyborach produktów i zakupach. To partnerzy decydują, gdzie i które produkty z oferty Media Expert polecają.

- Nowy program partnerski Media Expert to przede wszystkim nowe możliwości współpracy z naszą marką dla wszystkich wydawców, influencerów, blogerów – niezależnie od skali i sposobu prowadzonej działalności. To kompleksowe wsparcie przy najnowszych kampaniach reklamowych z korzystnym modelem prowizyjnym. To w końcu również kolejne możliwości poszerzenia współpracy z obecnymi Partnerami w celu wygenerowania dodatkowych, obustronnych korzyści. Z całą pewnością to nowe perspektywy reklamy, do których zapraszamy wszystkich zainteresowanych - mówi Michał Miszkiewicz, dyrektor marketingu e-commerce w Media Expert (TERG).

Jak dołączyć do programu i dlaczego warto?

Aby dołączyć do programu partnerskiego, należy założyć indywidualne konto na stronie Media Expert. Zarówno rejestracja jak i udział w programie partnerskim są w pełni bezpłatne. Wydawca za pośrednictwem Platformy generuje linki do promocji i produktów z oferty Media Expert i publikuje je poprzez kanały własne w internecie. Linki umożliwiają powiązanie uczestnika programu z użytkownikiem, który poprzez polecenie przeszedł na stronę Media Expert i dokonał zakupu.

Dołączenie do programu partnerskiego gwarantuje współpracę bezpośrednio z Media Expert, siecią liczącą ponad 550 sklepów stacjonarnych w ok. 470 miastach na terenie całego kraju. Każdy z uczestników programu poleceń online’owej oferty ma dostęp do promocji, atrakcyjnych formatów reklamowych, cyklicznych informacji o najpopularniejszych produktach, które warto promować, a także możliwość udziału w takich kampaniach, jak np. “Premiery”, “Hity Sezonu”, czy “Super Ceny z kodem rabatowym”.

Dołącz do dyskusji: Media Expert wprowadza własny program afiliacyjny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl