Media Narodowe zablokowane na YouTubie po wywiadzie kwestionującym lockdown

Youtube’owy kanał Mediów Narodowych przez dwa tygodnie nie może publikować nowych treści. Według jego autorów powodem jest wywiad, w którym dr Piotr Rubas krytykował lockdown jako narzędzie walki z epidemią koronawirusa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Media Narodowe zablokowane na YouTubie po wywiadzie kwestionującym lockdown

Wywiad z dr. Piotrem Rubasem został usunięty przez YouTube w miniony czwartek. - Miał 0,5 mln wyświetleń. Został oznaczony jako "fałszywe informacje medyczne" tylko dlatego, że doktor ośmielił się krytykować wprowadzanie lockodwnu - poinformowano na fanpage’u facebookowym Mediów Narodowych.

Dodano, że kanałowi youtube’owemu zablokowano na dwa tygodnie możliwość publikowania nowych treści.

 

Media Narodowe zaznaczyły, że w tej sytuacji będą zamieszczać materiały na swoim drugim kanale youtube’owym, Media Narodowe Extra, mającym 13,4 tys. subskrybentów.

Ponadto organizacja uruchomiła profil na platformie wideo Rumble. - Też macie dość cenzury i usuwania materiałów "łamiących standardy społeczności"? Oglądaliście jakiś nasz materiał, który potem usunęli cenzorzy i nie możecie go znaleźć? Wejdźcie na nasz kanał na Rumble i oglądajcie bez problemów - zachęciła.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fake-news-szczepionka-covid-19-jak-rozpoznac-facebook-youtube-twitter,7170430375520385a ##

 

W komunikacie Media Narodowe podkreśliły, że w grudniu ub.r. na jej głównym kanale wyłączono monetyzację. - Nie zostało nam też przedstawione uzasadnienie takiej decyzji. Oznacza to, że nie zarabiamy na żadnym z naszych filmów. Tym samym straciliśmy sporą część naszego dochodu, co utrudnia nam utrzymanie redakcji i jej bieżące działania - podkreślono.

Kanał youtube’owy Mediów Narodowych ma 228 tys. subskrybentów, opublikowane na nim 4,7 tys. materiały odtworzono łącznie 100 mln razy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora