MediaCom i Starcom dzielą się budżetem GSK

Dom mediowy MediaCom nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla GlaxoSmithKline w Wielkiej Brytanii, ale stracił on część europejskiego budżetu koncernu na rzecz Starcom MediaVest Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

GSK, do którego należą takie marki jak Lucozade i Aquafresh, zatrudnił Starcom w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii i Portugalii. Na tych rynkach koncern był do tej pory obsługiwany przez MediaCom.

Przetarg nie obejmował rynku amerykańskiego, gdzie GSK korzysta z usług MediaCom, a także Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji, gdzie za medialne budżety koncernu odpowiada Starcom.

Łączną wartość budżetu GSK na rynkach poddanych postępowaniu przetargowemu szacuje się na około 120 milionów euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą