Mediahub rozpoczyna obsługę PKP Intercity

Agencja mediowa Mediahub wygrała przetarg PKP Intercity na obsługę mediową online kampanii reklamowych przewoźnika. Pokonała w nim m.in. Sigmę Bis i Euvic Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg PKP Intercity dotyczył obsługi mediowej kampanii reklamowej przewoźnika realizowanych w internecie. Zgłosiło się do niego 5 agencji: Mediahub, Euvic Media, Mastermind Media, Sigma Bis (agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU) oraz Cube Group.

Spółka najwyżej oceniła ofertę Mediahub i tę agencję wybrała do współpracy.

Agencja zajmie się m.in. doradztwem i planowaniem kampanii reklamowych,analizą briefów mediowych, analiza danych, ankiet i badań konsumenckich pod kątem określenia prawidłowej definicji grupy celowej. Będzie też doradzać w zakresie definiowania i podziału budżetów potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych i komunikacyjnych PKP Intercity, rekomendować strategie mediowe,współpracować z agencją reklamową, negocjować warunki zakupu mediów itp. Mają to być kampanie prowadzone w internecie, w tym również w wyszukiwarkach i social mediach.

Umowa między PKP Intercity a Mediahub zostanie zawarta na rok, a budżet, jaki przeznaczy na ten cel spółka (obejmujący również wynagrodzenie agencji) wynosi 2,32 mln zł.

Za obsługę PKP Intercity w Mediahub będzie odpowiedzialny zespół kierowany przez Piotra Michalaka, head of digital client sevice w Mediahub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek