MediaMarkt rusza z własnym programem lojalnościowym

Sieć elektromarketów MediaMarkt uruchomiła Klub MediaMarkt. Program lojalnościowy, który daje uczestnikom szereg benefitów, promuje kampania reklamowa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MediaMarkt rusza z własnym programem lojalnościowym

Aby dołączyć do Klubu MediaMarkt, należy zarejestrować się na stronie internetowej lub w jednym ze sklepów stacjonarnych sieci.

Uczestnicy nowego programu lojalnościowego już na starcie otrzymują powitalny kupon rabatowy o wartości 40 złotych do wykorzystania w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce przy zakupach za minimum 240 zł. Dodatkowo mogą skorzystać z kuponu rabatowego obniżającego koszt dostawy o 50 zł.

Klubowicze otrzymają również nagrody niespodzianki za trzecie, szóste, dziewiąte i dwunaste zakupy. Mogą również przez 45 dni wymieniać lub zwracać zakupiony MediaMarkt towar.

Klub MediaMarkt z kampanią reklamową

Uruchomieniu programu towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A’Tomka, podkreślająca zalety członkostwa w Klubie MediaMarkt. Spot emitowany jest w telewizji i internecie.

Na kampanię składają się ponadto reklamy prasowe, spoty radiowe oraz działania w internecie i social mediach.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Heart&Brain, spoty przygotował dom produkcyjny IDEAL IDEAL, a postprodukcję wykonało studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (telewizja). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe