SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

MediaMarkt rusza z własnym programem lojalnościowym

Sieć elektromarketów MediaMarkt uruchomiła Klub MediaMarkt. Program lojalnościowy, który daje uczestnikom szereg benefitów, promuje kampania reklamowa.

Article

Aby dołączyć do Klubu MediaMarkt, należy zarejestrować się na stronie internetowej lub w jednym ze sklepów stacjonarnych sieci.

Uczestnicy nowego programu lojalnościowego już na starcie otrzymują powitalny kupon rabatowy o wartości 40 złotych do wykorzystania w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce przy zakupach za minimum 240 zł. Dodatkowo mogą skorzystać z kuponu rabatowego obniżającego koszt dostawy o 50 zł.

Klubowicze otrzymają również nagrody niespodzianki za trzecie, szóste, dziewiąte i dwunaste zakupy. Mogą również przez 45 dni wymieniać lub zwracać zakupiony MediaMarkt towar.

Klub MediaMarkt z kampanią reklamową

Uruchomieniu programu towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A’Tomka, podkreślająca zalety członkostwa w Klubie MediaMarkt. Spot emitowany jest w telewizji i internecie.

Na kampanię składają się ponadto reklamy prasowe, spoty radiowe oraz działania w internecie i social mediach.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Heart&Brain, spoty przygotował dom produkcyjny IDEAL IDEAL, a postprodukcję wykonało studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (telewizja). 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MediaMarkt rusza z własnym programem lojalnościowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl