Medonet z największym wzrostem nadal na czele serwisów o zdrowiu, w dół Znanylekarz.pl (TOP10)

Czołowe serwisy o tematyce zdrowotnej miały w kwietniu br. 25 proc. użytkowników i 79 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem pozostaje Medonet.pl, a podobnie duży wzrost osiągnęła sekcja zdrowotna Radiozet.pl. Natomiast mocno zmalały wyniki Znanylekarz.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Medonet z największym wzrostem nadal na czele serwisów o zdrowiu, w dół Znanylekarz.pl (TOP10)

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w kwietniu br. Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 10,18 mln realnych użytkowników, czyli 36,1 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali na stronie 74,8 mln odsłon, każdy średnio 7,3.

Medonet jest zdecydowanym liderem w liczbie odwiedzających i odsłon. Zajmujące drugą pozycją ABCzdrowie.pl (Grupa Wirtualna Polska) miało 7,14 mln użytkowników i 54,42 mln odsłon, Poradnikzdrowie.pl (Grupa ZPR Media) - 5,64 mln odwiedzających i 18,64 mln odsłon, a dział o zdrowiu na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 4,66 mln użytkowników i 24,76 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-2020-roku-ile-uzytkownikow-maja-google-onet-wp-pl-allegro-i-interia,7170524410533505a ##

Na MP.pl 4,31 mln internautów wygenerowało 19,95 mln odsłon, a w aptece internetowej DOZ.pl 3,32 mln odwiedzających wykonało 45,75 mln odsłon. W tym drugim serwisie średnia liczba odsłon na użytkownika wyniosła 13,8.

Dział zdrowotny Radiozet.pl zanotował 3,14 mln użytkowników i 11,24 mln odsłon, a analogiczna sekcja Gazeta.pl (Agora) - 2,13 mln użytkowników i 4,97 mln odsłon. Na Znanylekarz.pl 2,03 mln internautów wykonało 8,17 mln odsłon, a Stronazdrowia.pl miała 1,71 mln odwiedzających i 5,7 mln odsłon.

grafika

Na Wprost.pl przed rokiem nie było jeszcze wydzielonej sekcji o zdrowiu, a Stronazdrowia.pl zanotowała zbyt niską odwiedzalność. Natomiast pozostałe osiem serwisów w kwietniu br. miało łącznie 44,26 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 268,42 mln odsłon, wobec 30,23 mln użytkowników i 132,9 mln odsłon w kwietniu ub.r. Tym samym rok do roku zyskały 7,66 mln odwiedzających (25,3 proc.) i 105,05 mln odsłon (79 proc.).

Liczbowo zdecydowanie najwięcej zyskał Medonet.pl - 4,65 mln użytkowników (84,2 proc.) i 58,45 mln odsłon (357,5 proc.). Podobny wzrost procentowy osiągnął dział zdrowotny Radiozet.pl - o 1,57 mln odwiedzających (99,3 proc.) i 7,99 mln odsłon (245,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lukasz-szumowski-z-wizerunkowej-gwiazdy-staje-sie-czarna-owca-opinie,7170526779020929a ##

Na MP.pl przybyło 758,1 tys. internautów (21,3 proc.) i 4,51 mln odsłon (29,2 proc.), na ABCzdrowie.pl - 939,7 tys. użytkowników (15,1 proc.) i 6,1 mln odsłon (12,6 proc.), a na Poradnikzdrowie.pl - 485,3 tys. użytkowników (9,4 proc.) i 2,61 mln odsłon (16,3 proc.). Natomiast sekcja o zdrowiu na Gazeta.pl zyskała 155,4 tys. internautów (7,9 proc.) i 963,7 tys. odsłon (24 proc.).

Za to Znanylekarz.pl stracił 651,6 tys. użytkowników (24,3 proc.) i 6 mln odsłon (42,3 proc.). Jest to związane z faktem, że w kwietniu w związku z obostrzeniami epidemicznymi ograniczono stacjonarne wizyty u lekarzy wielu specjalizacji.

Natomiast DOZ.pl przy spadku liczby odwiedzających o 249,2 tys. (7 proc.) osiągnął wzrost liczby odsłon o 30,43 mln (198,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem