Mega Fruty Kubuś Play reklamowane w wersji arbuzowej i multiwitaminowej (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych napoju Mega Fruty Kubuś Play (Maspex Wadowice). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami nowej reklamy Mega Frutów Kubuś Play jest grupa nastolatków, którzy świetnie się bawią, jeżdżąc na longboardach. Toczący się za sprawą jednej z bohaterek arbuz sprawia, że chłopcy wskakują na deski i przejeżdżając przez niezwykły tunel przenoszą się w scenerię prawdziwego longboardowego toru. Niespodziewanie tuż za chłopcami pojawia się rozpętana przez toczącego się arbuza kolorowa lawina owoców.

W ten sposób reklamowane są dwie wprowadzone do sprzedaży wiosną br. wersje smakowe Mega Frutów Kubuś Play: arbuzowa i multiwitaminowa.

Akcja reklamowa oprócz telewizji (stacje TVP, TVN i Polsat, kanały dziecięce) obejmuje internet (Facebook i YouTube) oraz outdoor (tablice wielkoformatowe), a zaczęła się w maju samplingami zrealizowanymi przed szkołami podstawowymi i gimnazjami w całej Polsce.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"