SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mentos partnerem trasy koncertowej zespołu Kacperczyk

Ruszyła współpraca pomiędzy marką Mentos (Perfetti Van Melle Polska) a SBM, w ramach której Mentos został oficjalnym partnerem trasy koncertowej „Trasa Końca Świata” zespołu Kacperczyk. Za kampanię promującą projekt odpowiada agencja Havas Play.

Article

Mentos już wcześniej współpracował z zespołem Kacperczyk. Zaczęło się od przeboju „Jakbym jadł Mentosy i popił je colą”, który zdominował latem listy przebojów i social media. 

Teraz, w ramach współpracy, fani zespołu będą m.in. mogli spróbować produktów w specjalnie przygotowanej strefie Mentos. W social mediach marki, poza dedykowaną komunikacją, dodatkowymi materiałami z koncertów oraz after party, wystartuje konkurs z nagrodami.

– Mentos zawsze stara się być blisko fanów muzyki w Polsce, co udowadnialiśmy, wielokrotnie angażując się we współprace z przeróżnymi festiwalami czy artystami reprezentującymi różne gatunki. Cieszymy się, że możemy być częścią „Trasy Końca Świata” zespołu Kacperczyk i wraz z całym SBM tworzyć projekt, który z pewnością rozszerzymy o kolejne współprace w najbliższej przyszłości – komentuje Michał Kasperski, senior brand manager w Perfetti Van Melle Polska.

Promocja, obejmująca kilka kanałów komunikacji, będzie prowadzona  w trakcie największej dotychczasowej trasy koncertowej zespołu Kacperczyk, trwającej od końca października aż do grudnia.

- Doświadczenie, przeżywanie i emocje są najlepszym sposobem na budowanie zaangażowania wokół marki. Tym bardziej, jeżeli zależy nam na dotarciu do młodego pokolenia. Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu i mówimy wszystkim: do zobaczenia na koncertach-– tak o kampanii mówi Miłosz Jacyna, digital content managing director w agencji Havas Play (Havas Media Network).

Trasa Końca Świata promująca album "Pokolenie Końca Świata" to sześć koncertów zespołu Kacperczyk w największych polskich miastach: Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie.

Za koordynację kampanii, a także komunikację w social mediach i planowanie mediów odpowiada agencja Havas Play (należąca do agencji mediowej Havas Media Network). Za realizację sesji zdjęciowej odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya Films, natomiast strefy koncertowe przygotowuje agencja eventowa Piloci Events & Technologies. Organizatorem trasy jest spółka SBM Events, a wydawcą albumów Kacperczyk – SBM.

Dołącz do dyskusji: Mentos partnerem trasy koncertowej zespołu Kacperczyk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Markieterka
Co za durny pomysł...
odpowiedź