Michał Czekański public affairs directorem w Monday

Michał Czekański objął nowo utworzone stanowisko public affairs directora w agencji Monday. Przeszedł z TBT i Wspólnicy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Czekański odpowiada za wspieranie klientów w budowaniu i rozwijaniu dialogu z decydentami politycznymi i branżowymi, a także liderami opinii - zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnokrajowym.

Monday powołało dyrektora ds. public affairs w związku z rozszerzeniem kompetencji agencji.

Michał Czekański poprzednio pracował sześć lat w agencji TBT i Wspólnicy, ostatnio jako dyrektor odpowiedzialny za public affairs i komunikację korporaccyjną. Doświadczenie gromadził też w Glaubicz Garwolińska Consultants i Core PR. W swojej karierze realizował działania dla klientów z branży wydobywczej (surowce energetyczne i metaliczne), paliwowej, telematycznej i hazardowej.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (politologia i public relations) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (studia podyplomowe, CSR). Zajmował się także rzecznictwem interesu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"