SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Dębski, Wojciech Misiołek, Wojciech Mruk i Tomasz Warężak w Tribal DDB

Pracę w agencji interaktywnej Tribal DDB rozpoczęli Michał Dębski, Wojciech Misiołek, Wojciech Mruk i Tomasz Warężak.

Michał Dębski (na zdjęciu z lewej) jako interactive account executive będzie odpowiedzialny w Tribal DDB za obsługę Unilever Polska. Dębski przez ostatni rok pracował w firmie Emarketing Experts, a z e-marketingiem, social media i komunikacją online jest związany od 6 lat. Prowadził projekty m.in. dla Marks & Spencer, Robico, Holmes Place, Asusa, Link4 i Domoteki.

Wojciech Misiołek jako flash developer będzie w agencji przygotowywał projekty dla takich klientów jak Maximus Vodka Polska, Unilever i McDonald’s. Wcześniej Misiołek współpracował z Artegence przy projektach m.in. dla Alior Banku, Polkomtela, mBanku, Lecha i Roche Polska.
 
 
 
Wojciech Mruk (na zdjęciu poniżej z lewej) objął w Tribal DDB funkcję junior PHP developera. Będzie przcował przy projektach dla Maximus Vodka Polska i McDonald’s. Przez ostatnich 6 lat Mruk pracował w Avantis, zajmując się szeroko pojętym kontentem mobilnym.

Z kolei Tomasz Warężak jako PHP developer w dziale produkcji będzie odpowiadał za projekty dla Unilever Polska. Wcześniej realizował projekty m. in. dla GG Network, Webtel i Interactive Marketing Partner Polska oraz przygotowywał strony do konkursów prowadzonych przez Warner Bros Polska i Telepizzę.
 
 
 
Po tych wzmocnieniach w Tribal DDB pracują 33 osoby. W ciągu ostatniego roku zatrudnienie w agencji podwoiło się.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Dębski, Wojciech Misiołek, Wojciech Mruk i Tomasz Warężak w Tribal DDB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl