Michał Gieraziński head of marketing PlayStation Poland

Michał Gieraziński po niespełna dwóch latach pracy w polskim oddziale PlayStation awansował na stanowisko head of marketing - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Gieraziński head of marketing PlayStation Poland
Michał Gieraziński

Michał Gieraziński pracę w PlayStation Poland rozpoczął w lutym ub. Do tej pory, jako product&services manager zajmował się m.in. marketingiem takich marek, jak PlayStation, PlayStation Plus i PlayLink.

Wcześniej, przez blisko osiem lat pracował w T-Mobile Polska. Pełnił tam funkcje chief communication specialist, senior brand manager. Pracował dla marek T-Mobile, Heyah.

Przedtem pracował też w firmach IMIGe Poland jako operational manager oraz w DD Media jako project manager.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz wydziału marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię