SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Kidała i Karolina Krzysztofik w Grupie ClickAd

Pracę w Grupie ClickAd rozpoczęli Michał Kidała (poprzednio w Hypermedia/ Isobar) i Karolina Krzysztofik. Natomiast Anna Lipińska awansowała na stanowisko dyrektora działu planowania i zakupu mediów.

Article

Michał Kidała objął w Grupie ClickAd funkcje dyrektora działu strategii i dyrektora pionu obsługi klienta. Odpowiada za tworzenie strategii działań mediowych oraz zarządzanie obsługą klientów. Przez ostatnich 5 lat pracował w Hypermedia/ Isobar, ostatnio jako account director. Wcześniej był związany z domem mediowym Carat Polska i agencją ARBOmedia.

Karolina Krzysztofik jako research marketing manager zajmuje się głównie wsparciem wszystkich linii biznesowych Grupy ClickAd w zakresie badań i analityki. Z rynkiem badań związana jest od 6 lat. Wcześniej pracowała dla największych firm z rynku FMCG, gdzie zajmowała się m.in. badaniami marketingowymi i doradztwem strategicznym.

Z kolei Anna Lipińska awansowała w Grupie ClickAd z funkcji dyrektora obsługi klienta na dyrektora działu planowania i zakupu mediów. Lipińska pracuje w firmie od ponad roku. Wcześniej była związana m.in. z działem marketingu Peugeot Polska, domami mediowymi Optimedia Poland, OMD i Euromedia oraz Radiem ZET.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Kidała i Karolina Krzysztofik w Grupie ClickAd

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl