Michał Mizior head of PR w Kool Things

Do agencji Kool Things dołączył Michał Mizior, gdzie objął stanowisko head of PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Mizior pokieruje pracami działu PR, funkcjonującego w agencji od 2010 roku.

Jego głównymi zadaniami są opieka nad kluczowymi klientami Kool Things, takimi jak Razer, czy PUBG oraz nadzór nad realizacją zadań w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, m.in. Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Turcja oraz Rosja.

Ostatnio w Cenega

Michał Mizior ostatnio pracował w firmie Cenega, gdzie spędził 3,5 roku. Wcześniej był związanymi m.in. z firmami Future Media i CDP.pl.

Współpracował z takimi wydawcami jak Activision Blizzard, 2K, Bethesda, Bandai Namco, Square Enix, Capcom, SEGA czy Warner Bros., dla których opracowywał i realizował kompleksowe działania w zakresie public relations dla wielu znanych marek i serii gier (m.in. DOOM, Borderlands, Mortal Kombat, Mafia, Tekken, Yakuza, Hitman, Resident Evil, Tomb Raider czy Fallout).

Kool Things to agencja specjalizująca się w PR, marketingu i konsultingu na rynku gier oraz powiązanych technologii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"