Microsfot z WSJ

Microsoft będzie nowym dostawcą reklam na stronach internetowychnależących do The Wall Street Journal.

km
km
Udostępnij artykuł:

Umowa dotyczy reklam w postaci linków tekstowych, pojawiającychsię na dole artykułów umieszczanych na stronie WSJ.com, a takżeumieszczanych nad wynikami wyszukiwania w serwisie - informujeserwis TechWeb.

Porozumienie, którego szczegółów finansowych nie ujawniono,dotyczy również wielu innych stron należących do wydawnictwa DowJones & Co. (obecnego właściciela WSJ, który niedawno zostałprzejęty przez koncern Ruperta Murdocha News Corp.), m.in.Barrons.com, MarketWatch.com i AllThingsD.com.

Do tej pory WSJ korzystał w tym zakresie z usług dwóch różnychdostawców reklam - firmy Pulse 360 w przypadku reklam na doleartykułów oraz Business.com w przypadku płatnych reklam wwyszukiwarce.

umowa między Microsoftem i WSJ zacznie obowiązywać od 1 lutego.Nie będzie ona miała wpływu na reklamy graficzne w serwisie. Ichdostawcą jest firma DoubleClick Inc., której przejęcie planujeGoogle.

źródło: TechWeb

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"