"Mieć dziecko w Polsce"

Akcja społeczna miesięcznika "Dziecko"

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Miesięcznik "Dziecko" wraz z fundacją "Rodzić po Ludzku" inicjujemy akcję "Mieć dziecko w Polsce?" Partnerem akcji jest firma Canpol babies, a patronami medialnymi - "Poradnik Domowy" i radio "Złote Przeboje".

- W ostatniej dekadzie w Polsce z roku na rok rodzi się coraz mniej dzieci. Przyrost naturalny jest ujemny, a większość rodzin ma jedno dziecko. To już nie jest prywatna sprawa każdego z nas. To problem społeczny, bo społeczeństwo jako całość się starzeje. Tymczasem większość młodych kobiet czuje się w tej kwestii pozostawiona sama sobie. Chcielibyśmy zmienić tę sytuację:- uświadomić społeczną skalę problemu;- wspierać takie rozwiązania prawne i ekonomiczne, które sprzyjają macierzyństwu (bezpieczeństwo socjalne - dłuższe urlopy macierzyńskie, ale także np. możliwość pracy młodych matek na część etatu, urlopy "ojcierzyńskie");- zachęcać do tworzenia grup wsparcia;- popierać tworzenie przedszkoli i innych form opieki nad małymi dziećmi;- podkreślać rolę i budować prestiż "zawodu" matki - czytamy w komunikacie prasowym nadawcy.

Urodzinowy numer "Dziecka", który świętuje właśnie 10-te urodziny,  ukaże się w nakładzie 110 000 egzemplarzy. Wydanie urodzinowe promowane będzie w kanale telewizyjnym Mini Mini, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, czasopismach Agory i Gazecie Wyborczej oraz na citylightach (kampania ogólnopolska).

Kampanie reklamowa przygotował dział marketingu Czasopism spółki Agora SA.

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję