2 mln widzów „Milionerów” w TVN, 59,37 mln zł z reklam. Jesienią kolejna edycja

„Milionerów” w wiosennej ramówce br. oglądało średnio 1,98 mln osób, czyli niemal tyle samo ile rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 59,37 mln zł. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2 mln widzów „Milionerów” w TVN, 59,37 mln zł z reklam. Jesienią kolejna edycja
Katarzyna Kant-Wysocka z główną wygraną; fot. Telewizja TVN

Wiosenne odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 25 lutego do 30 maja 2019 roku. Premierowe odcinki śledziło średnio 1,98 mln widzów. Przełożyło się to na 13,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kuchenne-rewolucje-tvn-magdy-gessler-wiosna-2019,7171067911440513a ##

Najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 16 maja br., który oglądało średnio 2,64 mln widzów.

Wszystkie najchętniej oglądane odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dzień w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emitowała popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazywała „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe”).

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mam-talent-12-tvn-jurorskie-castingi,7171066753209985a ##

TVN w czasie emisji teleturnieju był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła Dwójka, a jej udział wynosi 22,60 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywany był gł. serial „The Good Doctor” i talk-show „Europa da się lubić - 15 lat później”. Trzeci był Polsat (gł. filmy fabularne, „Śpiewajmy razem. All Together Now”, „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 8,01 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym gł.: Teatr TV, transmisje sportowe i „Ojciec Mateusz”; 7,49 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi, ale jego przewaga nad Dwójką w tych ujęciach była mniejsza.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji wiosennych odcinków teleturnieju wyniosły 59,37 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki teleturnieju TVN pokaże w jesiennej ramówce 2019 roku. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do projektu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pod-powierzchnia-2-player-pl-kiedy-premiera-fabula,7171067280418433a ##

Reaktywowany teleturniej ponownie prowadzi Hubert Urbański. Obecnie program trwa tylko 25 minut. Przyspieszyło tempo gry, w której m.in. prowadzący już nie pyta uczestników kilkukrotnie, czy są oni pewni danej odpowiedzi.

Przypomnijmy, że „Milionerzy” na antenie TVN byli obecni w latach 1999-2003 oraz od stycznia 2008 do końca 2010 roku. Realizacji formatu zaprzestano po odejściu gospodarza Huberta Urbańskiego do Telewizji Polskiej (w 2011 roku został prowadzącym „The Voice of Poland” w TVP2).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/czekam-w-tvn-gwiazdy-spiewaja-i-tancza-disco-w-spocie-wizerunkowym-tvn-to-pastisz-bawimy-sie-konwencja-wideo,7171165508114561a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"