SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2 mln widzów „Milionerów” w TVN, 59,37 mln zł z reklam. Jesienią kolejna edycja

„Milionerów” w wiosennej ramówce br. oglądało średnio 1,98 mln osób, czyli niemal tyle samo ile rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 59,37 mln zł. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce.

Katarzyna Kant-Wysocka z główną wygraną; fot. Telewizja TVN Article

Wiosenne odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 25 lutego do 30 maja 2019 roku. Premierowe odcinki śledziło średnio 1,98 mln widzów. Przełożyło się to na 13,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 16 maja br., który oglądało średnio 2,64 mln widzów.

Wszystkie najchętniej oglądane odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dzień w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emitowała popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazywała „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe”).

Dla porównania, wiosną ub.r. teleturniej miał 1,99 mln widzów (odpowiednio 13,08 proc., 14 proc. oraz 13,59 proc. udziału). Oznacza to, że widownia formatu niemal się nie zmieniła.

TVN w czasie emisji teleturnieju był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła Dwójka, a jej udział wynosi 22,60 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywany był gł. serial „The Good Doctor” i talk-show „Europa da się lubić - 15 lat później”. Trzeci był Polsat (gł. filmy fabularne, „Śpiewajmy razem. All Together Now”, „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 8,01 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym gł.: Teatr TV, transmisje sportowe i „Ojciec Mateusz”; 7,49 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi, ale jego przewaga nad Dwójką w tych ujęciach była mniejsza.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji wiosennych odcinków teleturnieju wyniosły 59,37 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki teleturnieju TVN pokaże w jesiennej ramówce 2019 roku. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do projektu.

Reaktywowany teleturniej ponownie prowadzi Hubert Urbański. Obecnie program trwa tylko 25 minut. Przyspieszyło tempo gry, w której m.in. prowadzący już nie pyta uczestników kilkukrotnie, czy są oni pewni danej odpowiedzi.

Przypomnijmy, że „Milionerzy” na antenie TVN byli obecni w latach 1999-2003 oraz od stycznia 2008 do końca 2010 roku. Realizacji formatu zaprzestano po odejściu gospodarza Huberta Urbańskiego do Telewizji Polskiej (w 2011 roku został prowadzącym „The Voice of Poland” w TVP2).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Milionerów” w TVN, 59,37 mln zł z reklam. Jesienią kolejna edycja

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Jeden z niewielu udanych powrotów po latach.
15 13
odpowiedź
User
Kidler
Na początku oglądałem, ale szybko mnie znudziło. The Wall i Postaw na miion zdecydowanie bardziej emocjonujące, bo do końca nie wiadomo ile się wygra, a tutaj wiadomo, że albo próg gwarantowany albo jedną z pozostałych 10 kwot. Pytania często też nie są dopasowane do stawki, a i wiedza uczestników pozostawia wiele do życzenia. Urbański ni ziębi ni grzeje. Lepsze niż niż inne odmóżdżacze tej stacji, ale sam format jest lekko przynudzający.
14 12
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
Nuuuuuda
14 6
odpowiedź
User
pol
Na początku oglądałem, ale szybko mnie znudziło. The Wall i Postaw na miion zdecydowanie bardziej emocjonujące, bo do końca nie wiadomo ile się wygra, a tutaj wiadomo, że albo próg gwarantowany albo jedną z pozostałych 10 kwot. Pytania często też nie są dopasowane do stawki, a i wiedza uczestników pozostawia wiele do życzenia. Urbański ni ziębi ni grzeje. Lepsze niż niż inne odmóżdżacze tej stacji, ale sam format jest lekko przynudzający.


polecam na BBC lifestyle z Clarksonem, odświeżona formuła, fajnie się ogląda, całość tłumaczona, mam nadzieje, że puszczą kolejną serię na jesień.
13 2
odpowiedź
User
pol
Na początku oglądałem, ale szybko mnie znudziło. The Wall i Postaw na miion zdecydowanie bardziej emocjonujące, bo do końca nie wiadomo ile się wygra, a tutaj wiadomo, że albo próg gwarantowany albo jedną z pozostałych 10 kwot. Pytania często też nie są dopasowane do stawki, a i wiedza uczestników pozostawia wiele do życzenia. Urbański ni ziębi ni grzeje. Lepsze niż niż inne odmóżdżacze tej stacji, ale sam format jest lekko przynudzający.


polecam na BBC lifestyle z Clarksonem, odświeżona formuła, fajnie się ogląda, całość tłumaczona, mam nadzieje, że puszczą kolejną serię na jesień.

albo bbc brit, mylą mi się te kanały
11 0
odpowiedź