Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 13 lutego do 24 maja 2018 roku. Nowy sezon produkcji zainaugurowały dwa specjalne odcinki (pokazane 13 i 14 lutego), w których walkę o milion zł stoczyły gwiazdy serialu „Diagnoza” i filmu „Podatek od miłości”, oraz piosenkarze Kayah i Grzegorz Hyży.
Całą wiosenną edycję programu śledziło średnio 1,99 mln widzów. Przełożyło się to na 13,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-masterchef-junior-sezon-trzeci ##
Najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 15 marca br., który oglądało średnio 2,67 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dniu w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emitowała popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazywała „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe).

Dla porównania, wiosną ub.r. reaktywowanych „Milionerów” śledziło średnio 2,35 mln widzów. Przełożyło się to na 14,86 proc. udziału w 4+, 17,40 proc. w 16-49 oraz 16,62 proc. w 16-59. Oznacza to, że format stracił 360 tys. widzów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-programu-hipnoza ##

TVN w czasie emisji „Milionerów” był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmowała Dwójka, a jej udział wyniósł 24,03 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywane były gł. programy kabaretowe i serial „Szpieg D’83”. Trzecia była TVP1 (różne audycje, w tym gł.: Teatr TV, „Warto rozmawiać”, „Wielkie testy”, mecze piłki nożnej i „Ojciec Mateusz”; 9,13 proc.), a czwarty - Polsat (gł. filmy, „Take me out”, „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 8,09 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był drugi.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji wiosennych odcinków teleturnieju wyniosły 63,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Portal Wirtualnemedia.pl się dowiedział, że nowe odcinki teleturnieju TVN pokaże w jesiennej ramówce 2018 roku. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do projektu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iron-majdan-tvn-nowy-program-tvn-ogladalo-790-tys-widzow ##
Reaktywowany teleturniej ponownie prowadzi Hubert Urbański. Obecnie program trwa tylko 25 minut, wyjątkiem są odcinki specjalne trwające godzinę. Przyspieszyło tempo gry, w której m.in. prowadzący już nie pyta uczestników kilkukrotnie, czy są oni pewni danej odpowiedzi.
Przypomnijmy, że „Milionerzy” na antenie TVN byli obecni w latach 1999-2003 oraz od stycznia 2008 do końca 2010 roku. Realizacji formatu zaprzestano po odejściu gospodarza Huberta Urbańskiego do Telewizji Polskiej (w 2011 roku został prowadzącym „Bitwa na głosy” w TVP2).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-agent-gwiazdy-reality-show-tvn-400-tys-widzow-mniej ##











