Mindshare broni obsługi mediowej Sanofi

Koncern farmaceutyczny Sanofi, właściciel takich marek, jak Betadine, Telfast, Loxon rozpoczął globalny przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma zaprosiła do przetargu agencje mediowe ze wszystkich największych grup reklamowych. Obecnie za obsługę mediową Sanofi na wszystkich – poza USA – rynkach na świecie odpowiada agencja mediowa Mindshare należąca do GroupM/WPP. W Ameryce Północnej budżet mediowy koncernu znajduje się w rękach Havas Media.

Mindshare pracuje dla Sanofi od 2017 roku.

W jednej z ostatnich kampanii reklamowych Sanofi promuje preparat na łysienie Loxon.

Większe nakłady na internet

Paul Hudson, dyrektor generalny Sanofi wskazał niedawno, że firma planuje zwiększyć inwestycje w marketing online i ograniczyć komunikację bezpośrednią w następstwie wybuchu koronawirusa. - Marketing cyfrowy zawsze był niedoceniany - powiedział Hudson, zauważając, że zarówno lekarze, jak i firmy farmaceutyczne przywykły do ​​osobistych spotkań.

Około 20 000 osób, czyli ponad 20 proc. personelu Sanofi, pracuje w działach marketingu firmy na całym świecie.

Przed wyborem Mindshare do współpracy obsługą mediową Sanofi zajmował się Zenith (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje