SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mindshare obronił budżet telewizyjny Aflofarmu

Dom mediowy Mindshare Polska w przyszłym roku nadal będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby telewizyjnych kampanii reklamowych Aflofarm Farmacja Polska.

Adrian Kawecki, prezes Mindshare

Adrian Kawecki, prezes Mindshare

Mindshare Polska będzie odpowiadać za planowanie, zakup oraz optymalizację telewizyjnych kampanii reklamowych wszystkich marek z portfolio Aflofarm Farmacja Polska. Zajmować się tym będzie zespół kierowany przez Annę Bieńkowską, szefa pionu client leadership w Mindshare.

Umowę podpisano na rok w wyniku przeglądu ofert. Nie podano, które inne domy mediowe brały w nim udział. Mindshare obsługuje budżet telewizyjny Aflofarmu od dwóch lat.

Aflofarm Farmacja Polska to zdecydowanie największy reklamodawca w Polsce - w trzech kwartałach br. jego cennikowe wydatki (bez internetu) wyniosły 701,4 mln zł, podczas gdy drugiego pod tym względem Unileveru - 410,1 mln zł (według Kantar Media - zobacz szczegółowe dane). Telewizyjny budżet reklamowy Aflofarmu od stycznia do września br. wyniósł 428,1 mln zł.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mindshare obronił budżet telewizyjny Aflofarmu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Egalite
Czy TVN udzielił już błogosławieństwa na koszty 2014, panu Furmanowi na zasadzie powszechnej równości?
8 8
odpowiedź
User
P&G
"Unileveru" ?!?
8 8
odpowiedź
User
account
Brawo! Ładny budżecik.
8 8
odpowiedź