SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare zachował medialny budżet linii Lufthansa

Dom mediowy Mindshare nadal będzie odpowiedzialny za globalne planowanie i zakup mediów dla linii lotniczych Lufthansa.

Należąca do WPP Group agencja obsługuje przewoźnika od 2000 roku. Wartość medialnego budżetu szacuje się na ponad 82,5 miliona euro.

Lufthansa ogłosiła przetarg pięć miesięcy temu (więcej na ten temat). W jego finałowej fazie Mindshare pokonał domy mediowe Carat (Aegis Media) i Universal McCann (Interpublic Group).

Za budżet kreatywny Lufthansy, który nie był objęty postępowaniem przetargowym, również od 2000 roku odpowiedzialna jest agencja McCann Erickson.

Dołącz do dyskusji: Mindshare zachował medialny budżet linii Lufthansa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl