SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mini to nie tylko samochody dla kobiet przekonuje kampania tej marki (wideo)

Rozpoczęła się lokalna kampania reklamowa marki samochodów Mini pod hasłem „Mini znaczy męski”  przygotowana wspólnie przez dealera Mini Premium Arena w Łodzi oraz agencję Change Serviceplan (Group One). Przy kampanii pracowały też Media Ready i Initiative Media.

Rozpoczęła się lokalna kampania reklamowa marki samochodów Mini pod hasłem „Mini znaczy męski”. Na zlecenie dealera Mini Premium Arena w Łodzi przygotowały ją agencja Change Serviceplan (Group One) oraz Media Ready i Initiative Media.

Kampania „Mini znaczy męski”  powstała na zlecenie dealera Mini Premium Arena w Łodzi. W ramach współpracy powstał spot video, który jest wyświetlany m.in. w lokalnych kinach.

Jej celem jest przede wszystkim zmiana stereotypowego myślenia o samochodach tej marki, jako aut przeznaczonych głównie dla kobiet. By to podkreślić w spocie wykorzystano słowa trenera futbolu amerykańskiego Craiga Parkinsona : "Bądź pewny siebie. Bądź dumny z tego kim jesteś i korzystaj z tego. Szacunek. Nie dostaniesz go w prezencie. Musisz na niego zapracować. Moc. Poczekaj na najlepszy moment, na tę jedną chwilę i boom”.

Błędne przekonanie o delikatności modeli Mini skontrastowano z mocą i szybkością samochodów tej marki. By podkreślić lokalność kampanii, zaangażowano do niej łódzką drużynę futbolu amerykańskiego Wilki Łódź.

Koncept kampanii został przygotowany przez dział marketingu Mini Premium Arena, całością kreacji zajęła się agencja Change Serviceplan, a za produkcję odpowiedzialna była firma Media Ready – nowopowstała spółka należąca do Group One. Realizacja została po raz pierwszy w całości przygotowana wewnętrznie przez zespół agencyjny – film wyreżyserował Rafał Górski, a operatorem i producentem był Paweł Kucharczyk (obydwaj z Media Ready).

Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Media. Kampania prowadzona jest w kinach, internecie, w social mediach oraz na outdoorze.

 

Dołącz do dyskusji: Mini to nie tylko samochody dla kobiet przekonuje kampania tej marki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl