MiniMax zmienia swoją formułę

W swoje piąte urodziny kanał dziecięcy MiniMax zmienił grupę docelową i wprowadza kilka nowych programów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzone kilka dni temu zmiany w kanale MiniMax związane są z uruchomieniem pod koniec ub.r. siostrzanego kanału dla dzieci od 2 do 7 lat MiniMini. W związku z tym antenę MiniMaksa pożegnali bohaterowie MiniKaruzeli, z którymi od tej pory będzie można spotkać się na kanale MiniMini. W nowej ramówce MiniMaksa można oglądać najnowsze produkcje światowej animacji. Stacja współpracuje z największymi producentami filmów dla dzieci i młodzieży, wśród nich między innymi z Nelvana Limited z Kanady (m.in. "Aparatka"), Nickelodeon ze Stanów Zjednoczonych (m.in. "Pełzaki") oraz Collingwood (m.in. "Królewskia broda"). - Przez pięć lat bawiliśmy, uczyliśmy, rozwijaliśmy i wychowywaliśmy młodych widzów. W kolejnych latach pragniemy robić to samo, ale jeszcze lepiej i w nowej formule. Będzie więcej magii, więcej śmiechu, więcej akcji i więcej przygód! Na potrzeby kanału powstała specjalna oprawa graficzna, która wyróżnia się ciepłymi kolorami, łagodną kreską i dynamicznymi animacjami - informuje nadawca. W MiniMaksie pojawią się nowe seriale: "Sabrina – nastoletnia czarownica", "Klub Winx" i "Dzika rodzina Thornberrych" Do starszych widzów skierowane będą istniejące już programy "MaxiStrefa" i codzienny magazyn informacyjno-kulturalny "Maqlatura". Nowe hasło kanału brzmi: "MiniMax - zagapisz się".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK