MiniMax zmienia swoją formułę

W swoje piąte urodziny kanał dziecięcy MiniMax zmienił grupę docelową i wprowadza kilka nowych programów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzone kilka dni temu zmiany w kanale MiniMax związane są z uruchomieniem pod koniec ub.r. siostrzanego kanału dla dzieci od 2 do 7 lat MiniMini. W związku z tym antenę MiniMaksa pożegnali bohaterowie MiniKaruzeli, z którymi od tej pory będzie można spotkać się na kanale MiniMini. W nowej ramówce MiniMaksa można oglądać najnowsze produkcje światowej animacji. Stacja współpracuje z największymi producentami filmów dla dzieci i młodzieży, wśród nich między innymi z Nelvana Limited z Kanady (m.in. "Aparatka"), Nickelodeon ze Stanów Zjednoczonych (m.in. "Pełzaki") oraz Collingwood (m.in. "Królewskia broda"). - Przez pięć lat bawiliśmy, uczyliśmy, rozwijaliśmy i wychowywaliśmy młodych widzów. W kolejnych latach pragniemy robić to samo, ale jeszcze lepiej i w nowej formule. Będzie więcej magii, więcej śmiechu, więcej akcji i więcej przygód! Na potrzeby kanału powstała specjalna oprawa graficzna, która wyróżnia się ciepłymi kolorami, łagodną kreską i dynamicznymi animacjami - informuje nadawca. W MiniMaksie pojawią się nowe seriale: "Sabrina – nastoletnia czarownica", "Klub Winx" i "Dzika rodzina Thornberrych" Do starszych widzów skierowane będą istniejące już programy "MaxiStrefa" i codzienny magazyn informacyjno-kulturalny "Maqlatura". Nowe hasło kanału brzmi: "MiniMax - zagapisz się".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator