Ministerstwo Gospodarki ma nowy logotyp i identyfikację wizualną

Studio brand design mamastudio opracowało nowy logotyp oraz pełną identyfikację wizualną dla Ministerstwa Gospodarki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zadaniem mamastudio było unowocześnienie oraz uporządkowanie dotychczasowej oprawy graficznej ministerstwa tak, aby spełniała międzynarodowe standardy.

Wprowadzone zmiany mają charakter ewolucyjny – nowy logotyp, podobnie jak cała identyfikacja wizualna ministerstwa, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji podkreślając ciągłość i stabilność. Uproszczona została ikona orła, typografia i konstrukcja logotypu.

grafika

Dominujący w logotypie kolor szary wpisuje identyfikację w kod kategorialny instytucji centralnych. Ma także symbolizować stabilność, solidność, siłę i powagę. Kolor zielony nawiązuje do poprzedniej identyfikacji Ministerstwa Gospodarki, podkreślając tym samym ciągłość instytucji.

grafika

Nowa identyfikacja Ministerstwa Gospodarki będzie stopniowo wprowadzana w strukturach resortu w kraju i za granicą w ciągu najbliższych miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?