SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ministerstwo Gospodarki ma nowy logotyp i identyfikację wizualną

Studio brand design mamastudio opracowało nowy logotyp oraz pełną identyfikację wizualną dla Ministerstwa Gospodarki.

Ministerstwo Gospodarki ma nowy logotyp i identyfikację wizualną

Zadaniem mamastudio było unowocześnienie oraz uporządkowanie dotychczasowej oprawy graficznej ministerstwa tak, aby spełniała międzynarodowe standardy.

Wprowadzone zmiany mają charakter ewolucyjny – nowy logotyp, podobnie jak cała identyfikacja wizualna ministerstwa, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji podkreślając ciągłość i stabilność. Uproszczona została ikona orła, typografia i konstrukcja logotypu.

Dominujący w logotypie kolor szary wpisuje identyfikację w kod kategorialny instytucji centralnych. Ma także symbolizować stabilność, solidność, siłę i powagę. Kolor zielony nawiązuje do poprzedniej identyfikacji Ministerstwa Gospodarki, podkreślając tym samym ciągłość instytucji.


Nowa identyfikacja Ministerstwa Gospodarki będzie stopniowo wprowadzana w strukturach resortu w kraju i za granicą w ciągu najbliższych miesięcy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Gospodarki ma nowy logotyp i identyfikację wizualną

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ania
jakze trafne nawiazanie do poprzedniej tradycji,ciaglosci gospodarki i zjawsk
tam zachodzacych z podkresleniem symbolu walcych sie klockow domino/płyt
tonacych w szarej przyszłosci jak we mgle czy kurzu upadku.
odpowiedź
User
olo
spod tych płyt lezacych powinna wystawac reka
zacisnieta na zlotowce
odpowiedź
User
juzio
a dlaczego nie: powazne sprawy przywaliły stare i lezymy ?
odpowiedź