Będzie rządowa kampania dotycząca segregacji odpadów, resort środowiska szuka agencji

Ministerstwo Środowiska planuje kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą gospodarowania odpadami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Resort zbiera z rynku informacje na temat kosztów jej realizacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Będzie rządowa kampania dotycząca segregacji odpadów, resort środowiska szuka agencji

Na obecnym etapie resort środowiska zaprasza agencje do składania ofert z wyceną dotyczącą ogólnopolskiej kampanii. Potem rozpisze przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za jej przygotowanie i realizację. Celem tych działań ma być podniesienie świadomości ekologicznej społeczeństwa na temat pozytywnych aspektów segregacji odpadów komunalnych.

Wybrana w planowanym przetargu agencja zajmie się m.in. działaniami media relations, produkcją i emisją cyklu programów telewizyjnych poświęconych tematyce segregacji odpadów, produkcją i emisją jednominutowych reklam (felietonów) w telewizji, lokowaniem treści edukacyjnej w programach telewizyjnych, działaniami w internecie, stworzeniem strony internetowej wraz z przeniesieniem treści ze stronynaszesmieci.pl itp.

Kampania ma zostać przeprowadzona do 15 listopada br.

Agencje oferty z szacunkami dotyczącymi realizacji kampanii mogą składać do 15 kwietnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy