SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MK Media dba o wizerunek CH Max oraz inwestycji Park Handlowy Kasztelania

Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty - chrzanowskie centrum handlowe Max oraz komplementarna do niego inwestycja Park Handlowy Kasztelania.

Shutterstock.com Article

Agencja będzie odpowiadać za działania consultingowe, media relations, wsparcie w zakresie strategii, tworzenia treści oraz public affairs.

Z ramienia MK Media za działania dla klienta odpowiada Monika Anna Kern oraz Joanna Rożniakowska. Wyboru agencji dokonano drodze rekomendacji. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę.

Inwestorem, deweloperem oraz zarządcą obu obiektów jest spółka Stec.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MK Media dba o wizerunek CH Max oraz inwestycji Park Handlowy Kasztelania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl