Młody uczeń i mistrz Niski Ping w kampanii sieci Inea

Operator telekomunikacyjny Inea ruszył z nową kampanią wizerunkową. Po współpracy z youtuberem Karolem „Blowkiem” Gązwą, zostaje blisko tematu gamingu. W akcji wykorzystywany jest hashtag #ineaczej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Młody uczeń i mistrz Niski Ping w kampanii sieci Inea

W kreacji wykorzystano dobrze znany w popkulturze motyw ucznia i mistrza, jednak ich role zostały odwrócone i stoją w kontrze do tych stereotypowych. W najnowszej historii opowiadanej przez Inea młody uczeń - gracz szuka rozwiązania dręczącego go problemu w mądrościach i tradycji kultury Dalekiego Wschodu. W poszukiwaniach towarzyszy mu doświadczony Mistrz zwący się Niski Ping, który skłania się ku bardziej nowoczesnym, mądrym rozwiązaniom. Niski Ping wskazuje młodemu graczowi, że często rozwiązanie problemu jest dużo prostsze, niż może się wydawać i ma się je tuż pod nosem. 

Odpowiedzią na bolączki gracza jest internet z niskim pingiem od Inea, a do internetu firma poleca swoje pozostałe usługi, dostępne w atrakcyjnych pakietach.

- Kampania traktuje z przymrużeniem oka utarte stereotypy, pokazując tym samym, że usługi Inea są uniwersalne dla każdego, niezależnie od profesji, zainteresowań czy bagażu życiowego. Wskazuje również, że warto myśleć #ineaczej, by pozbyć się ograniczających schematów i wyobrażeń – podano w komunikacie. 

Kampania ruszyła 15 lipca i potrwa do 15 października br. Akcja obejmuje działania w internecie i mediach społecznościowych, a powstała we współpracy z Minima Advertising People, Visual Heads oraz MediaHub.

Inea jest ogólnopolskim dostawcą usług światłowodowych, takich jak internet, telewizja, telefonia komórkowa i stacjonarna. Dociera do 3,5 miliona gospodarstw domowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem