Młodzi Chińczycy w wolnym czasie wybierają internet

Surfowanie po sieci jest ulubioną rozrywką młodych mieszkańców Chinw czasie wolnym.

km - źródło: Media Life
km - źródło: Media Life
Udostępnij artykuł:

Na drugim miejscu znalazły się ex aequo robienie zakupów ioglądanie telewizji - informuje serwis Media Life, powołując się nawrześniowe badanie firmy BIGresearch o nazwie 'China Pop Cultureand Entertainment Survey'.

92 procent z 2.301 respondentów w wieku od 18 do 34 lat logowałosię do sieci w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Na zakupy ioglądanie telewizji wskazało natomiast po 73 procent badanych.

Następne w kolejności były chodzenie do kina (69 procent) isłuchanie muzyki (65 procent). Do słuchania muzyki najczęściejwykorzystywane są komputery (przez 88 procent respondentów),cyfrowe odtwarzacze muzyczne (76 procent) oraz telefony komórkowe(58 procent).

km - źródło: Media Life
Autor artykułu:
km - źródło: Media Life
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu