SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Młodzi lekarze” wygrywają tylko z TVP2. Nowy cykl śledzi 1,82 mln widzów

Nowy cykl „Młodzi lekarze” ogląda średnio 1,82 mln widzów. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając ze stacjami komercyjnymi.

Article

Dokumentalny cykl „Młodzi lekarze” nadawany jest w TVP1 w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 3 stycznia br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,82 mln widzów przy udziale na poziomie 11,06 proc. w grupie 4+ i 6,34 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,99 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji.

Widownia „Młodych lekarzy” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-01-2016

1 971 919

12,05%

10-01-2016

1 994 211

12,53%

17-01-2016

1 512 836

8,79%

Średnio:

1 824 642

11,06%

TVP1 w paśmie nadawania „Młodych lekarzy” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest w tym czasie Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, a raz mecz w piłce ręcznej mężczyzn z udziałem Polski, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 16,80 proc. Drugi jest TVN (filmy fabularne; 11,78 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (również filmy, ale i także program „Paranienormalni Tonight”; 7,44 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Dwójka, a Jedynka zajmuje miejsce czwarte.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 772 727

16,80%

19,98%

TVN

1 943 462

11,78%

16,98%

TVP1 - Młodzi lekarze

1 824 642

11,06%

6,34%

TVP2

1 227 055

7,44%

7,39%

Dokumentalny cykl „Młodzi lekarze” liczy 10 odcinków. Widzowie mogą śledzić w nim losy sześciu polskich lekarzy, którzy stawiają pierwsze kroki w zawodzie. Program oparty jest na brytyjskim reality-show „Junior Doctors: Your Life in Their Hands”, a produkuje go firma Endemol Shine Polska (dowiedz się więcej).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w ub.r. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,28 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Młodzi lekarze” wygrywają tylko z TVP2. Nowy cykl śledzi 1,82 mln widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
nudne to jak flaki z olejem
16 11
odpowiedź
User
F
To jednak jedynka kupila to smętne g... I to ta slynna misja jest. Urządzanie planu zdjęciowego w szpitalu, zamiast leczenie w nim. Mam nadzieję, że jak producent tego g... będżie potrzebował pomocy lekarskij dla siebie lub chorych bliskich, to jej nie znajdzie, bo szpital będzie się zajmowal czymś podobnym wtedy.
16 12
odpowiedź
User
Kadabra
Naprawde skandal. Dobrze, że poleciało szefostwo, skoro takie programy kupowali.
15 12
odpowiedź
User
panna
Dlaczego skandal? Wreszcie jakiś misyjny, dobry serial dokumentalny - a nie kolejny scripted doc...
15 13
odpowiedź
User
lolik
W Polsce nie ma warunków do realizacji takiego dokumentu... Trzeba mieć rozwinięty program szkolenia młodych lekarzy w kraju a u nas służba zdrowia leży i kwiczy
Tak jak z ROLNIKIEM, z którym zrobiono dokładnie to samo (jest tez nudny, tam nie ma żadnej akcji!) tylko ze on ma oglądalność
15 9
odpowiedź