„Młodzi w Łodzi” - miasto promuje się wśród studentów (wideo)

Ruszyła kampania „Młodzi w Łodzi” zachęcająca do studiowania w tym mieście. Akcję na zlecenie Urzędu Miasta Łodzi przygotowały firmy Great Open House, MasterMind i Mconnection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania zachęcająco do studiowania w Łodzi jest utrzymana w konwencji komiksowej. Bohaterami akcji jest troje młodych ludzi - dwóch studentów i maturzystka - którzy studiując w tym mieście, są przekonani, że wybrali najlepsze kierunki, które zapewnią im rozwój osobisty i zawodowy. W reklamach są jednocześnie prezentowane konkretne inicjatywy programu Młodzi w Łodzi, m.in. konkurs FreeDOM dla Studenta i stypendia.

grafika

Kampania obejmuje telewizję (spoty w Polsacie), internet (banery na Onet.pl, WP.pl i w 8 serwisach regionalnych) oraz outdoor (200 billboardów, wallboard, citylighty miejskie, unilighty w szkołach ponadgimnazjalnych, tablice na Dworcu Łódź Kaliska, spoty na ekranach LED na Rynku Manufaktury i w szkołach ponadgimnazjalnych).

Kreację kampanii przygotowała agencja Great Open House, która wygrała dotyczący tego konkurs zorganizowany przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy Urzędu Miasta Łodzi. Poszczególne grafiki przygotował rysownik Marcin Podolec, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MasterMind (telewizja i internet) oraz Mconnection (outdoor).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe