Młodzież oczekuje od operatów komórkowych specjalnej oferty

Alcatel-Lucent zaprezentował najnowsze rezultaty programubadawczego Worldwide Lab, którego celem jest poznanie preferencjimłodzieży z całego świata dotyczących telefonii komórkowej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ostatnie przeprowadzone badanie, skoncentrowane na poznaniusposobu, w jaki młodzież korzysta z usług muzycznych w swoichtelefonach i czy jest gotowa do nabywania treści przeznaczonych dlaurządzeń mobilnych, ujawniło jednocześnie potrzebę uproszczenia iujednolicenia procesu ich kupowania.

Młodzież wychowała się w erze Internetu, gdzie marka, np. nazwaulubionego zespołu muzycznego i treści, są silnie ze sobą związane.Chciałaby, aby przekaz marketingowy oraz sposób kupowania dostępnyw telefonach komórkowych, był zbliżony do tego, w jaki sposób robiona zakupy w centrach handlowych i on-line. "Młodzież jest bardzoaktywna w Internecie i liczy, że te same możliwości, co w sieci,będzie także miała w swoich telefonach" powiedziała Linda Barbaee."Dotyczy to całego procesu od fazy wyszukania interesujących treścipo jej zakup".

Zdaniem członków Worldwide Lab, oczekiwania te są zdumiewającoróżne od funkcji dostępnych w ich telefonach komórkowych:

- Robienie zakupów przez telefon komórkowy jest obecnie trudnedla młodzieży, zwłaszcza w porównaniu do oferty centrów handlowychczy nabywania towarów z wykorzystaniem komputera i Internetu.- Młode osoby chcą, aby mobilne zakupy były intuicyjne, łatwe iprzyjemne - zbliżone do korzystania z telewizji i komputera, adostępne treści powinny być kompatybilne ze wszystkimi typamiurządzeń mobilnych.- Młodzież oczekuje, że powinna być adresatem przekazumarketingowego, w tym spersonalizowanych reklam i kampaniiwizerunkowych, które oferują jej możliwość zdobycia odpowiednichtreści na ich telefony.- Abonenci są zdziwieni, że poszczególne marki nie są związane wścisły sposób z różnymi rodzajami treści i, że nie dostają reklamyna swoje telefony, ponieważ przyzwyczaili się do jej obecności wInternecie, centrach handlowych czy w telewizji.

"Operatorzy telefonii szukają najlepszej drogi oferowaniamobilnej treści, uczynienia całego procesu najatrakcyjniejszym izrozumienia, czego oczekują użytkownicy telefonów komórkowych, cojest szczególnie trudne w skierowaniu oferty do młodej częścipopulacji. World Lab daje Alcatelowi-Lucentowi bezpośredni wgląd wzachowania i oczekiwania młodzieży, która jest nie tylkoentuzjastycznym użytkownikiem telefonów komórkowych, ale i grupąosób najbardziej zainteresowaną zakupem tych treści" - powiedziałaJune Bower, Vice President of Customer and Entertainment Marketingw Alcatelu-Lucencie. "Wyniki przekładają się na realne możliwości.Młodzież chce otrzymywać specjalne oferty i używać własnegotelefonu komórkowego do robienia zakupów, jeśli wiąże się to z tym,że dostaje informacje o towarach i możliwość zakupu tych, którymijest zainteresowana."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"