SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mobile Vikings z kampanią „#ZyjNoLimit” skierowaną do millenialsów (wideo)

Operator komórkowy Mobile Vikings rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „#ZyjNoLimit” z Mobile Vikings. Działania skierowane są do przedstawicieli pokolenia millenialsów, ceniącego wolność i brak ograniczeń.

Article

Na potrzeby pokolenia Millenialsów ma odpowiadać oferta na kartę Mobile Vikings, która zapewnia nielimitowane usługi, wysoki transfer danych i wygodę. W ramach kampanii w mediach ogólnopolskich emitowane są spoty reklamowe, a w największych polskich miastach pojawią się siatki wielkoformatowe. Pierwsze spoty radiowe „#ZyjNoLimit” emitowane są od piątku.

Mobile Vikings powołuje się na raport „OMG! Czyli jak mówić do polskich milenialsów” Odyseja Public Relations, który wskazuje, że w grupie wiekowej 25-34 aż 40 proc. konsumentów korzysta z aktualnych promocji kosztem przywiązania do wybranej marki. Z kolei Goldman Sachs w swoich badaniach zauważa, że 57 proc. przedstawicieli pokolenia Millenialsów przed każdym zakupem porównuje ceny. Również Goldman Sachs podkreśla, że 30 proc. z badanych Ygreków nie chce posiadać samochodu na własność, a dom czy mieszkanie kupi dopiero w wieku średnio 45 lat. Mobile Vikings zdecydowało się dostosować swoją ofertę i komunikację do potrzeb młodych, świadomych konsumentów.

- Nasi obecni i potencjalni użytkownicy cenią sobie wolność. Coraz rzadziej odczuwają potrzebę posiadania w dotychczasowym, materialnym rozumieniu. Od własnego M, obciążonego wieloletnim kredytem, wolą wynajem. Nie kupują samochodu, bo korzystają z popularnych aplikacji umożliwiających tani transport w mieście. A zamiast długoterminowego zobowiązania umową na abonament, wybierają elastyczną i wygodną ofertę na kartę. Nasze usługi dobrze wpisują się w potrzeby pokolenia Millenialsów. Ich spojrzenie na świat jest spójne z naszymi wartościami. W Mobile Vikings cenimy wolność, brak ograniczeń, ale i wewnętrzny, pozytywny bunt, który napędza do pokonywania barier, trudności czy schematów narzucanych nam przez otoczenie. Właśnie taką narrację zastosowaliśmy w naszej kampanii reklamowej. Pokazujemy, że z nami można naprawdę #ZycNoLimit - mówi Bartek Grabowski, dyrektor marketingu w Mobile Vikings.

Kampania reklamowa „#ZyjNoLimit” oficjalnie wystartowała w miniony piątek. W ciągu kilku najbliższych tygodni w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych emitowane będą spoty reklamowe operatora. Ich wsparciem będą wielkoformatowe reklamy w największych polskich miastach i liczne akcje – konkursy, konferencje czy eventy, promujące markę oraz jej nową ofertę.

Mobile Vikings poprzednio kampanię reklamową na dużą skalę realizował pod koniec 2015 roku. Wystąpili w niej Krystyna Czubówna i Robert Gonera.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mobile Vikings z kampanią „#ZyjNoLimit” skierowaną do millenialsów (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
blabla
Sorry, ale mi bardziej odpowiada oferta a2 niż to wikingowe pitupitu. Nie wszyscy milenialsi dają się im złapać na reklamy
odpowiedź
User
Grzesiek
Pomijajac durne reklamy obecne i tak w wiekszosci sieci to jestem klientem vikingow od 2 miesiecy, poki co wszystko dziala dobrze. Przebywam raczej w miastach, wiec z zasiegiem Playa nie mialem zadnych problemow. Duzo internetu, ktory przechodzi z miesiaca na miesiac to chyba najwiekszy plus tej oferty. Jesli chcesz miec dodatkowe 19zl na doladowania podaj kod 1K7Sb2s
odpowiedź
User
Tomasz Viking
Chcesz na dobry początek z Vikingami dostać premię 19 zł wpisz ten kod polecający: E2ckQFl
odpowiedź