Mokate Cafe w telewizji

Od początku sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej kawy rozpuszczalnej Mokate Cafe - marki firmy Mokate Sp. z o.o.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania rozpocznie emisja billboardu sponsorskiego przygotowanego przez Agencję Reklamową Soul and Mind. To pierwsza samodzielna obecność tej marki w działaniach ATL. Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki.

Firma Mokate Sp. z o.o. wprowadziła na rynek kawę rozpuszczalną Mokate Cafe w styczniu br. Kawa Mokate Cafe to produkt wytwarzany według unikatowej technologii produkcji kawy rozpuszczalnej. Billboard sponsorski przygotowany przez Agencję Reklamową Soul and Mind podkreśla właśnie wyjątkowość kształtu granulek kawy. Charakter premium kawy akcentuje zachowana złoto – brązowa kolorystyka prezentowana na opakowaniu. Autorem szaty graficznej i wizualizacji opakowania produktu jest agencja Soul and Mind Opakowania, wchodząca w skład grupy Soul and Mind.

Za produkcję billboardu sposorskiego odpowiada dom produkcyjny METRO.

Kolejne działania w ramach kampanii zaplanowane zostały na wrzesień.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style