SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mokate Cafe w telewizji

Od początku sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej kawy rozpuszczalnej Mokate Cafe - marki firmy Mokate Sp. z o.o.

Działania rozpocznie emisja billboardu sponsorskiego przygotowanego przez Agencję Reklamową Soul and Mind. To pierwsza samodzielna obecność tej marki w działaniach ATL. Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki.

Firma Mokate Sp. z o.o. wprowadziła na rynek kawę rozpuszczalną Mokate Cafe w styczniu br. Kawa Mokate Cafe to produkt wytwarzany według unikatowej technologii produkcji kawy rozpuszczalnej. Billboard sponsorski przygotowany przez Agencję Reklamową Soul and Mind podkreśla właśnie wyjątkowość kształtu granulek kawy. Charakter premium kawy akcentuje zachowana złoto – brązowa kolorystyka prezentowana na opakowaniu. Autorem szaty graficznej i wizualizacji opakowania produktu jest agencja Soul and Mind Opakowania, wchodząca w skład grupy Soul and Mind.

Za produkcję billboardu sposorskiego odpowiada dom produkcyjny METRO.

Kolejne działania w ramach kampanii zaplanowane zostały na wrzesień.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mokate Cafe w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl