Mokate Cafe w telewizji

Od początku sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej kawy rozpuszczalnej Mokate Cafe - marki firmy Mokate Sp. z o.o.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania rozpocznie emisja billboardu sponsorskiego przygotowanego przez Agencję Reklamową Soul and Mind. To pierwsza samodzielna obecność tej marki w działaniach ATL. Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki.

Firma Mokate Sp. z o.o. wprowadziła na rynek kawę rozpuszczalną Mokate Cafe w styczniu br. Kawa Mokate Cafe to produkt wytwarzany według unikatowej technologii produkcji kawy rozpuszczalnej. Billboard sponsorski przygotowany przez Agencję Reklamową Soul and Mind podkreśla właśnie wyjątkowość kształtu granulek kawy. Charakter premium kawy akcentuje zachowana złoto – brązowa kolorystyka prezentowana na opakowaniu. Autorem szaty graficznej i wizualizacji opakowania produktu jest agencja Soul and Mind Opakowania, wchodząca w skład grupy Soul and Mind.

Za produkcję billboardu sposorskiego odpowiada dom produkcyjny METRO.

Kolejne działania w ramach kampanii zaplanowane zostały na wrzesień.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA