SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Momentum Worldwide uruchomił dział CRM

Agencja Momentum Worldwide stworzyła dział CRM na którego czelestanęła Cristina Fritz.

Utworzony przez agencję Momentum Worldwide dział CRM będziezajmował się customer relationship managementem i programamilojalnościowymi. - Precyzyjnie opracowana strategia programulojalnościowego połączona z jej właściwą egzekucją przekłada siębezpośrednio na wyniki sprzedaży, których wzrost jest wspólnymcelem nas i naszych klientów - uzasadnia stworzenie tej jednostkiMonika Biedrzycka, managing director Momentum Worldwide.

cristinafritz

Na czele nowopowstałego działu stanęła Cristina Fritz, obejmującstanowisko CRM directora po przejściu z agencji Wunderman Poland, wktórej pełniła podobną funkcję przez trzy lata. Wcześniej pracowaław Arc Warsaw oraz argentyńskich agencjach Smith Group i GowlandAdvertising. Zadaniem Cristiny Fritz jest dalsze rozwijaniekompetencji Momentum Worldwide w zakresie CRM i programówlojalnościowych.

Dołącz do dyskusji: Momentum Worldwide uruchomił dział CRM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl