SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Antoszczuk dyrektorem projektów specjalnych w Ringier Axel Springer Polska

Monika Antoszczuk objęła w Ringier Axel Springer Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora projektów specjalnych. Wcześniej pracowała m.in. w Bonnier Business Polska i TVN.

Monika Antoszczuk dyrektorem projektów specjalnych w Ringier Axel Springer Polska

Jako dyrektor projektów specjalnych Monika Antoszczuk będzie zarządzać w Ringier Axel Springer Polska zespołem zajmującym się rozwojem oferty B2B dla klientów korporacyjnych, szczególnie w zakresie eventów, sponsoringu i projektów niestandardowych.

Wcześniej Monika Antoszczuk pracowała m.in. w Bonnier Business Polska, gdzie od 2005 do 2009 roku pełniła funkcję financial product managera, oraz w TVN, gdzie w latach 2009-2012 odpowiadała za sprzedaż i ofertę projektów specjalnych stacji TVN CNBC. Natomiast przez ostatnie pół roku organizowała warsztaty fotograficzne i safari na Pustyni Libijskiej

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monika Antoszczuk dyrektorem projektów specjalnych w Ringier Axel Springer Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Y
Niezłe rekrutacje - Joanna i Monika za Andrzeja - ha ha ha .... ale zawsze można powiedzieć ze 3 procesy zostaly zrobione przez HR, przepraszam wiecej bo z Andrzejem odeszło kilka osób ....
odpowiedź
User
Faktik
NO przeciez w Fakcie cały czas zwalniaja. To tych procesow bedzie duzo wiecej. Pracowity miesiac dla HR - moga sie wykazac, szkoda tylko, ze wszystkie te dzialania na prosbe innych.
odpowiedź
User
Axelowiec
Spółka przechodzi teraz bardzo trudny okres. Po pierwszym kwartale tzw. Q1 wynik finansowy nie jest zgodny z oczekiwaniami właściciela. Firma przeinwestowała w onet, z którego uciekają reklamodawcy. Do tego dochodzi słabnąca sprzedaż Faktu i brak reklamodawców w gazecie. Portale internetowe z grupy Axel są deficytowe. Ale mimo tego spółka podejmuje wysiłek, bo budować nowe działy i wspierać działania sprzedażowe wspomagające zysk netto.
odpowiedź