SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monika Niechajewicz: z TBWA do Cheil Polska

Monika Niechajewicz objęła funkcję dyrektora działu campaign w agencji Cheil Polska. Poprzednio pracowała w TBWA.

Monika Niechajewicz Article

W Cheil Polska głównymi zadaniami Moniki Niechajewicz będą rozwój kompetencji pracowników działu campaign, dbanie o wysoką jakość realizowanych kampanii oraz ich spójność z celami strategicznymi klientów.

Przez ostatnie 7 lat Niechajewicz pracowała w agencji TBWA, gdzie współtworzyła strategie i była odpowiedzialna za realizację zintegrowanych kampanii lokalnych, koordynację w Europie Środkowo-Wschodniej, a także rozwój komunikacji globalnej. Przygotowywała projekty dla Mars Polska (marki Twix, Dove, Pedigree, Chappi, Kitekat), Nissana, Nivei i SCA (Tena). Wcześniej pracowała w agencjach Fabryka Wyobraźni i Primum PR, a ogółem z branżą reklamową jest związana od prawie 10 lat.

Monika Niechajewicz ukończyła italianistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe studia z zakresu marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej.

Jesienią ub.r. z TBWA do Cheil Polska przeszedł Przemysław Fura (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monika Niechajewicz: z TBWA do Cheil Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
blixa
Gratulacje! :D
8 8
odpowiedź