Monika Olejnik, Joanna Górska i Bartosz Węglarczyk poprowadzą XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy

Monika Olejnik, Joanna Górska i Bartosz Węglarczyk poprowadzą wspólnie ostatni, XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy, który odbędzie się 16 lutego br.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Monika Olejnik, Joanna Górska i Bartosz Węglarczyk poprowadzą XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy

Na jednej scenie w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej staną Monika Olejnik - dziennikarka TVN24, Joanna Górska - dziennikarka Polsat News i Bartosz Węglarczyk - redaktor naczelny Onet.pl oraz Juliusz Windorbski - prezes domu aukcyjnego Desa Unicum, który jak co roku poprowadzi aukcję podarków przekazanych na rzecz fundacji.

- Bal cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Mam nadzieję, że to przełoży się na zysk i będziemy mogli przekazać zawrotną kwotę naszym tegorocznym beneficjentom, czyli Centrum Zdrowia Dziecka oraz dzieciom - podopiecznym Fundacji "Dla Wolności" oraz Fundacji "Opiekuńcze Skrzydła - komentuje Mateusz Hładki, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz telewizji TVN.

W tym roku wśród przekazanych fantów do zlicytowania będą m.in. pierwszy numer „Gazety Wyborczej” z autografem Adama Michnika, nauka jazdy konnej z Piotrem Kraśko oraz piłka do koszykówki, którą rozegrano mecz drużyn Marcin Gortat vs. gwiazdy z autografem koszykarza.

Gwiazdą wieczoru będzie zespół Wilki. Goście usłyszą największe przeboje Roberta Gawlińskiego i jego kolegów, takie jak „Baśka”, „Son of the Blue Sky”, czy „Na zawsze i na wieczność”.

Uroczystość odbędzie się 16 lutego 2019 roku w auli głównej Politechniki Warszawskiej.

Sprzedaż cegiełek będzie się odbywać w siedzibie agencji Rubicon Media na Saskiej Kępie przy ulicy Złoczowskiej 25, (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00), oraz za pośrednictwem strony internetowej baldziennikarzy.org. Zamówienia można również składać na adres mailowy: kontakt@baldziennikarzy.org. Informacje na temat balu są udzielane pod numerem telefonu 501 555 576.

Agencją produkującą Bal jest Rubicon Media, za działania media relations Balu i Fundacji odpowiada agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants.

Charytatywny Bal Dziennikarzy pierwszy raz odbył się w 1998 roku. Dotychczas zorganizowano jego 18 edycji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami