Ringier Axel Springer Media reklamuje Gratka.pl i Morizon.pl (wideo)

Wystartowały kampanie reklamowe serwisów Morizon.pl i Gratka.pl należących do Ringier Axel Springer Media. Kampanie prowadzone są w telewizji i internecie, przygotowała je agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona i Gratki.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Ringier Axel Springer Media reklamuje Gratka.pl i Morizon.pl (wideo)

Kampania serwisu Morizon.pl prowadzona jest pod hasłem „Pomożemy Ci znaleźć M”, w której podkreślana jest różnorodność dostępnych ofert oraz rola serwisu jako pomocnika łączącego osoby poszukujące nieruchomości z pośrednikami, deweloperami czy właścicielami nieruchomości.

Natomiast hasło przewodnie kampanii serwisu Gratka.pl brzmi: „Tyle ogłoszeń, że jest w czym wybierać. To jest Gratka!”. Kreacje reklamowe prezentują główną kategorię serwisu - Nieruchomości.

 

Kampanie są prowadzone niezależnie, ich celem jest zwiększenie rozpoznawalność obu marek, wzrost oglądalności i umocnienie pozycji w czołówce polskich serwisów ogłoszeniowych. - Uruchomienie prowadzonych równolegle kampanii jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem, ponieważ wyznacza początek faktycznej współpracy między naszymi serwisami oraz mediami Ringier Axel Springer Polska. Dzięki rozbudowanej sieci partnerstw z serwisami RASM, Allegro oraz mediami Polska Press staliśmy się jednym czołowych graczy na rynku nieruchomości w Polsce i mamy możliwość działania na niespotykaną dotąd skalę - komentuje Jarosław Święcicki, prezes zarządu Grupy Morizon, prezes zarządu spółki Gratka.

Koncepcje kreatywne kampanii oraz media miks przygotowała agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona i Gratki. Za realizację spotów do telewizji i serwisów VoD odpowiadało Tyrka Studio.

Z kolei umowę kupna 100 proc. udziałów serwisu Gratka.pl Ringier Axel Springer Media podpisał z Polska Press Grupą w lutym br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"