Morliny wprowadzają na rynek kiełbaski Franki

Ruszyła kampania reklamowa promująca nowość produktową marki Morliny (Animex) - kiełbaski śniadaniowe Franki. Działania pod hasłem „Kiełbaski Franki, podbijają poranki. Konkretnie, do syta i po męsku” przygotowała agencja Publicis i Human ark.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot, którego bohaterami są spersonifikowane kiełbaski, przedstawione jako członkowie wojskowej formacji. "Uwielbiam ten zapach o poranku" - mówi jedna z kiełbasek.

Kampania będzie realizowana w telewizji (kanały należące do grup TVP i TVN), internecie oraz w miejscach sprzedaży.

Publicis DWL przygotowała działania prowadzone w internecie, w oparciu o stworzone w tym celu krótsze formaty umieszczone na fanpage’u marki Morliny oraz na YT. Spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk. Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human ark.

Morliny Franki dostępne są w sprzedaży w trzech wariantach - wieprzowym, drobiowym i białym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style