Motorola na ekranach kin

Dom mediowy The Media Insight zaplanował najnowszą kampanię dlaMotoroli.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania jest kontynuacją działań wizerunkowych telefonuMOTORAZR2 i obejmuje sieci multipleksów w całej Polsce. Poza emisjąspotów w blokach specjalnych, istotną rolę odgrywają działaniaoff-screenowe, w tym spoty ściągane w technologii bluetooth,reklama na plazmach, ekspozycja modeli produktu przed wejściem dosal oraz reklama na portalach internetowych Multikina iCinemaCity.

Kampanię zaplanował i kupił The Media Insight (siostrzany dommediowy Mindshare Polska), adaptację kreacji przygotowała agencjaOgilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"