Mowi Poland klientem 24/7Communication

Właściciel marki łososia atlantyckiego Mowi - Mowi Poland, rozpoczął współpracę z 24/7Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mowi Poland klientem 24/7Communication

24/7Communication zajmuje się wprowadzeniem marki Mowi na polski rynek. Agencja odpowiada za opracowywanie strategii komunikacyjnej oraz kompleksowe działania skierowane do konsumentów oraz branży HoReCa. Aktywności obejmują m.in. eventy, media relations i influencer marketing.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Milenę Zacharzewską, account manager.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]